De jonglerende kruidenier - Reisverslag uit Candolim, India van Peter en Mary Loots-Visser - WaarBenJij.nu De jonglerende kruidenier - Reisverslag uit Candolim, India van Peter en Mary Loots-Visser - WaarBenJij.nu

De jonglerende kruidenier

Door: PeterandMary

Blijf op de hoogte en volg Peter en Mary

27 November 2011 | India, Candolim

Alleskunner Ashok (zie foto), tussen de verkoop van maandverband en mondwater door, onderwijl zwartgeldwisselend met lillend getatoeerd Engels vlees en jonglerend met vijf mobieltjes in een winkel van zes vierkante meter heeft ons op het mobiele net van reliance gekregen. Duurde een uurtje maar dan heb je ook wat. Vandaag ook alvast (opnieuw) kennisgemaakt met het Indiase verkeer. We zijn met de bus naar Panjim geweest, een wat groter plaatsje hier in de buurt met veel Portugese invloeden.

• 27 November 2011 - 11:57

Ron S:

Het ziet er allemaal erg goed uit. Jullie hebben, als ik zo naar buiten kijk, de juiste tijd gekozen om naar het Oosten af te reizen. Wij gaan komende inpakken voor de tijdelijke verhuizing. Nog vele mooie ervaringen, zoals te zien op het bericht van vandaag.
    Vriendelijke groet, Carli en Ron

• 27 November 2011 - 13:26

Arjen:

Ja, hier wordt voor vandaag stormachtige wind voorspeld. Een echte zondagmiddag: beetje rommelen in huis en Vera hoestend en proestend op de bank.
    Doet Peter ook nog wel een buikdansje?
    Graag op film in dat geval!
    Veel plezier daar,

Arjen

• 27 November 2011 - 18:13

Syl:

Leuk om jullie reisverslag te volgen! aparte wereld waarin jullie je begeven. Nog een hele mooie vakantie gewenst.

Liefs syl