Zwerfkeien en tempeltjes - Reisverslag uit Hampi, India van Peter en Mary Loots-Visser - WaarBenJij.nu Zwerfkeien en tempeltjes - Reisverslag uit Hampi, India van Peter en Mary Loots-Visser - WaarBenJij.nu

Zwerfkeien en tempeltjes

Door: PeterandMary

Blijf op de hoogte en volg Peter en Mary

18 December 2011 | India, Hampi

Hampi Bazaar, een oase van rust in het drukke India. Dankzij de toeristen die hier komen hebben ze zelfs bruin brood!!!! Hampi zelf is een klein dorpje, waarin geen auto's mogen rijden, het enige verkeer bestaat uit een paar tuktuks en heel veel koeien. Alcohol en vlees op het menu zijn hier verboden dus we hoeven niet te vragen of de maaltijd 'veg' is. Slechts 1 minpuntje: ons dongeltje werkt hier niet, we zijn daarom aangewezen op internetcafeetjes waar je spaarzaam een fotootje mag uploaden. De natuur is hier heel apart, veel palmbomen en bananenplantages, afgewisselt met enorme brokken steen en schitterende tempels. We blijven hier heerlijk een paar dagen relaxen.

• 18 December 2011 - 12:33

Joke:

Dit lijkt me een heerlijk plekje. Hier zijn de eerste hagelbuien gevallen maar echt koud is het nog steeds niet. Verder alles goed.

Groetjes van Joke

• 20 December 2011 - 21:38

Susan:

Oeps, alcoholvije kerstdagen...Ik ben bang dat dat hier niet gaat gebeuren hoor! De foto's zien er weer fantastisch uit en het zonnetje blijft maar schijnen he? Afgelopen maandag is hier de eerste gladheid alweer geweest, en ik had dienst die dag. Pffff een hoop blikschade....de telefoon stond meteen roodgloeiend. Nog een paar dagen en dan gaan we weer skypen he? De hele meute zit op 1e kerstdag hier dus dan kan ezellig worden. Groetjes en geniet ervan, Susan