San Jose - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Peter en Mary Loots-Visser - WaarBenJij.nu San Jose - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Peter en Mary Loots-Visser - WaarBenJij.nu

San Jose

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter en Mary

25 Januari 2013 | Costa Rica, San José

Eindelijk. We kunnen even luxe bijtanken. Ons guesthouse is de perfecte plek om slaap in te halen in een (schoon) king size bed en om de planning voor de komende dagen goed door te nemen. San Jose is een tamelijk oninteressante stad, maar het nationaal museum is een uitzondering. Er was een prachtige expositie van de Colombiaanse kunstenares Lola Fernandez, een prachtige tentoonstelling van gouden sieraden uit de indiaanse periode en een expositie van dorpsimpressies uit de tijd van Columbus. Morgen gaat de reis verder naar de vallei Orosi. Veel natuur en cultuur daar. Dus blijf ons volgen.

• 25 Januari 2013 - 23:03

Susan:

Ziet er super uit. Nu begrijp ik meteen de foto die Peter op FB heeft geplaatst! Als ik die korte mouwtjes zie word ik nog steeds jaloers hoor. Hier is het nog steeds hartstikke koud. Na het weekend komt er een dooi-aanval en daarvoor worden we nog even getracteerd op IJZEL! Fijn he? Jullie hebben precies de goeie periode uitgekozen!
    Nog veel plezier en komt Joke al gauw?
    Hans en Susan