boottochtje - Reisverslag uit Guápiles, Costa Rica van Peter en Mary Loots-Visser - WaarBenJij.nu boottochtje - Reisverslag uit Guápiles, Costa Rica van Peter en Mary Loots-Visser - WaarBenJij.nu

boottochtje

Door: Mary

Blijf op de hoogte en volg Peter en Mary

01 Februari 2013 | Costa Rica, Guápiles

Vanmorgen heb ik een boottocht gemaakt over de Rio Sarapiqui. Ook nu weer veel vogels, maar ook andere beestjes. Het was een leuke tocht van zo'n 2 uur en gelukkig had ik me ingeschreven voor de ochtendsessie. Om circa 12.30 uur was ik terug en brak er een tropische bui los, af en toe wat zon tussendoor maar veel regen. Echt weer voor een spelletje klaverjassen, dus dat gaan we zo maar even doen. Morgen gaan we naar Puerto Viejo de Talamanca, dat is een strandplaatsje aan de caraibische kust. Daar zullen we ook mijn zus Joke treffen, die daar 3 februari aankomt.
Tot daar!

• 02 Februari 2013 - 16:50

Ron:

Is die zonaanbidder van de foto op voldoende afstand gebleven? Je hebt zoals gebruikelijk weer vele leuke foto's. Ben nu al benieuwd naar de dia voorstelling.
    Ik wens jullie nog een fijn vervolg van de reis.
    Tot mails,
    Ron

• 03 Februari 2013 - 13:15

Adri En Peter:

Hallo Mary en Peter,

Kan Peter alweer beter lopen? En is Joke al gearriveerd? De foto's doen ons soms denken aan Sri Lanka: varaanachtigen, het tropische bos, etc. Hebben jullie al doorgekregen dat Alex het koningschap van Bea gaat overnemen? SNS is nu ook genationaliseerd. Jullie zien, het leven gaat hier ook gewoon door... Er worden hier steeds meer computertjes gebruikt in de basisschool. Met de hand (leren) schrijven neemt steeds meer af. Ze worden, kortom, tot halve analfabeten opgeleid. Kennen jullie Sylvia Witteman, die in de Volkskrant schrijft? In een van haar stukjes had ze Twente en de Achterhoek door elkaar gehaald. Een van de reacties in de krant van gisteren luidde: "Stomme etnocentrische grachtengordeltrut, ze zouden jou en je bakfietsenbiotoopje met de grond gelijk moeten maken." Verder alles rustig hier.

Groeten,
    Adri en Peter