dagje strand met Joke - Reisverslag uit Puerto Viejo, Costa Rica van Peter en Mary Loots-Visser - WaarBenJij.nu dagje strand met Joke - Reisverslag uit Puerto Viejo, Costa Rica van Peter en Mary Loots-Visser - WaarBenJij.nu

dagje strand met Joke

Door: Mary

Blijf op de hoogte en volg Peter en Mary

05 Februari 2013 | Costa Rica, Puerto Viejo

Hallo allemaal,
Gisterochtend kwam Joke op haar gifgroene fietsje aanpeddelen bij ons hotel. We hebben eerst in het dorp heerlijke koffie gedronken en zelfgebakken taartjes gegeten en even wat door het dorp gelopen. Daarna zijn we met z'n 3-en naar het strand voor het hotel van Joke gegaan. Vanaf het dorp is dat toch het beste strand. Daar hebben we lekker de hele middag wat zitten keuvelen en naar de hoge golven zitten staren. Een heerlijk ontspannen en leuke middag. Joke is vanmorgen vroeg weer verder gegaan met haar groep (die erg gezellig is). Het was erg leuk om elkaar te treffen en Joke vroeg me om aan iedereen de hartelijke groeten te doen, bij deze!!

• 06 Februari 2013 - 11:01

Bertine En Jack:

Hallo vakantiegangers,

Dit ziet er heerlijk uit en zal jullie ook wel bevallen om zo gezellig op deze plek met elkaar te verblijven.