Bocas-stad en de playa's - Reisverslag uit Bocas del Toro, Panama van Peter en Mary Loots-Visser - WaarBenJij.nu Bocas-stad en de playa's - Reisverslag uit Bocas del Toro, Panama van Peter en Mary Loots-Visser - WaarBenJij.nu

Bocas-stad en de playa's

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter en Mary

10 Februari 2013 | Panama, Bocas del Toro

In Bocas heb je overdag een simpele keuze: carnaval of strand. De stranden van het eiland Colon zijn per bus bereikbaar. Voor de andere stranden op de nabijgelegen eilandjes moet je een speedboot nemen. Morgen nemen we een dagarrangement naar de dolfijnen en een aantal riffen waar we met de snorkel visjes en koraal gaan bekijken.Dat wordt factor 25 smeren en het beste ervan hopen, want de zon is de laatste dagen onbarmhartig. Als we dan terug zijn is het de laatste dag van het carnaval en kost het bier nog steeds .....1 dollar (0,75 euro). Met alle gevolgen van dien. Alaaf......!

• 11 Februari 2013 - 07:04

Carla De WIt:

Hopelijk levert het snorkelen weer een paar mooie foto's op! En ik ben benieuwd naar jullie carnavals uitdossing.
    Veel plezier verder, groetjes van Carla