Red Frog beach - Reisverslag uit Bocas del Toro, Panama van Peter en Mary Loots-Visser - WaarBenJij.nu Red Frog beach - Reisverslag uit Bocas del Toro, Panama van Peter en Mary Loots-Visser - WaarBenJij.nu

Red Frog beach

Door: Mary

Blijf op de hoogte en volg Peter en Mary

13 Februari 2013 | Panama, Bocas del Toro

Ons laatste dagje op Bocas was heerlijk. We zijn met een bootje naar Red Frog Beach op Isla Bastimentos gegaan. Red Frog is echt zo'n plaatje van een bountystrandje en de eerste plek waar ze - ook wel lekker - ligstoelen op het strand verhuren. In de ochtend was het nog bewolkt en viel er zelfs een spatje regen, maar daarna kwam de vertrouwde blauwe lucht weer tevoorschijn, heerlijk!!!!
Morgen vliegen we terug naar Panamastad. Gelukkig hadden we dat ticket 3 weken gelden al geboekt, want alle vluchten (klein Fokkertoesstel) zitten vol.

• 14 Februari 2013 - 17:30

Jack En Bertine:

Het ziet er weer heelijk uit en zo'n lekker fris drankje uit de noot.
    Zo te zien zijn jullie goed bij gekleurd. Het ziet er goed uit op het strand met die heerlijke stoelen met parasol. Een goede vlucht.