Ubon Ratchathani - Reisverslag uit Ubon Ratchathani, Thailand van Peter en Mary Loots-Visser - WaarBenJij.nu Ubon Ratchathani - Reisverslag uit Ubon Ratchathani, Thailand van Peter en Mary Loots-Visser - WaarBenJij.nu

Ubon Ratchathani

Blijf op de hoogte en volg Peter en Mary

08 Januari 2014 | Thailand, Ubon Ratchathani

Na een busrit van zo'n 2,5 uur zijn we gisteren aangekomen in Ubon Ratchathani. Dit is een wat grotere stad en het is hier bloedheet!!!! We hebben dus maar besloten om alle attracties die beweging vereisen te schrappen, nou ja bijna dan. Vandaag hebben we rustig wandelend van schaduwzijde van de straat naar schaduwzijde van de volgende straat een paar mooie tempels bekeken en zijn naar het nationaal museum geweest (best de moeite waard trouwens). Een blok van het hotel zit een leuke expatkroeg waar je heerlijke coctails kunt drinken en lekker kunt zitten, dus het avondamusement is geregeld. Met een beetje googelen zijn er nu ook voldoende eetgelegenheden te vinden die personeel en / of een kaart hebben die menukeuze geen loterij maken. Straks Italiaans of Vietnamees eten, want op loopafstand van hotel en goede reviews op internet. Wat dat laatste betreft: hoe deden we dat vroeger ook al weer?