Het royal palace en verse noodles - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Peter en Mary Loots-Visser - WaarBenJij.nu Het royal palace en verse noodles - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Peter en Mary Loots-Visser - WaarBenJij.nu

Het royal palace en verse noodles

Blijf op de hoogte en volg Peter en Mary

12 Januari 2014 | Cambodja, Phnom-Penh

In de hoofdpagode binnen de muren van het koninklijk paleis loop je over zilveren tegels en de Buddha's zijn er van puur goud en edelsteen. Het blijft jammer maar wederom 'no pictures' bordjes als het net een beetje leuk begint te worden. Maar we hebben geen reden tot klagen. Vanmorgen was weer een 'shopping opportunity' en de score blijft snel oplopen. Op begeleidende foto zie je een Hermes Jeans vers geplukt in de Sorya Shopping Mall voor $30. Gisteren hebben we in een eenvoudig restaurantje gegeten met de naam Chilli Noodle Shop. Dat was zo goed dat we daar straks weer heen gaan. De noodles werden voor de deur vers gemaakt! Vanavond het koffertje weer inpakken want morgen gaan we ' to de beach', Sihanoukville dus.

• 13 Januari 2014 - 17:29

Jenb:

Hallo lieve vrienden,
    Alles ziet er weer heel goed uit.
    Mooie dingen om te zien en lekker eten.
    Hier is alles oke en nog steeds rustig weer.
    Niet echt koud maar soms erg winderig.
    Veel plezier op jullie volgende stop.

• 13 Januari 2014 - 17:31

Ron:

Als jullie zo doorgaan met shoppen is een extra rugzak niet voldoende, dan wordt het een extra hutkoffer. Als vanouds weer mooie foto's.
    Hier is het nog steeds een vroeg voorjaar. De clematis staat al op uitlopen. Jammer als het nu toch nog gaat vriezen.
    Fijne stranddagen en tot mails.
    Groeten, Carli en Ron

Tags: Phnom Penh