nog meer Sihanoukville - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van Peter en Mary Loots-Visser - WaarBenJij.nu nog meer Sihanoukville - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van Peter en Mary Loots-Visser - WaarBenJij.nu

nog meer Sihanoukville

Blijf op de hoogte en volg Peter en Mary

18 Januari 2014 | Cambodja, Preah Seihanouk

Even een update. We zitten nog steeds in Sihanoukville, voelen ons weer prima en de heerlijke zomerse dagen vliegen voorbij. Gisteren hadden we met Corinne en Brian afgesproken om naar een ander strandje te gaan. Dat strandje heet - hoe origineel - Otres Beach. Werkelijk een heel mooi schoon en rustig strandje zo'n 10 tuk-tukminuten naar het zuiden. Vandaag hebben we een eilandtourtje gemaakt naar 3 verschillende eilandjes voor de kust, ook weer een heerlijk dagje. Morgen is onze laatste dag hier, dan moeten we weer rustig aan richting Bangkok.

• 19 Januari 2014 - 17:47

Susan:

Hi guys,
    Hehe, eindelijk eens een berichtje terug. Wat hebben jullie het heerlijk daar! Veel te zien, mooi weer lekker eten en leuk gezelschap zo te zien. Wat een toeval dat deze mensen familie in Purmerend hebben, niet te geloven! Nou wat Purmerend betreft: de winter is nog altijd niet ingetreden hier. Temp rond de 9 graden, grijs, bewolkt met af en toe een zonnetje. Alles is van slag want af en toe hoor je 's morgens al een vogeltje fluiten, alsof de lente al begonnen is! Dat vogeltje zal raar op z'n neus kijken als er alsnog een sneeuwstorm losbreekt! Ondertussen staat jullie tas met kleren hier geduldig te wachten voor het geval dat.....Maar hopen dat het allemaal niet nodig is, hoewel ik vandaag las dat er 28 mensen gewond zijn geraakt bij een explosie in Bangkok. Jullie zullen het nieuws ook wel volgen neem ik aan! Nog een nieuwtje uit Purmerend: het hele busstation op het Tramplein is neergehaald, raar gezicht hoor en een hoop boze reacties op FB van mensen die het erg zonde vinden. De Jaagweg zal daar verlegd worden en een nieuw station zal gebouwd worden aan de kant van de nieuwe brug. Zo zie je maar: je bent een paar weken weg en je komt thuis in een heel ander Purmerend! Verder is alles hier OK, met ma gaat het ook redelijk, ze heeft weer veel last van haar rug dus er zal wel weer een wervel zijn ingezakt. De fysio komt af en toe langs maar dat haalt niet veel uit. Nou dat was het weer voor vandaag, nog heel veel plezier daar, hoeveel dagen hebben jullie nog? Gaat altijd weer snel he?
    Groetjes H en S

• 20 Januari 2014 - 14:27

Peter En Mary:

Hoi Hans en Susan,
    Leuke uitgebreid bericht van jullie. Het gaat hier uitstekend en we houden inderdaad de berichtgeving over Bangkok goed in de gaten. Peter volgt een facebookpage van een Engelse journalist die in Bangkok woont en en goede informatie plaatst. Tot op heden heeft e.e.a. geen gevolgen voor ons. Een paar dagen voor ons vertrek (de 30e dus) gaan we intensief bekijken of we ons tasje in Bangkok achterlaten of dat het veilig is om op te halen. Morgen gaan we naar het eiland Ko Chang en daar werken we dit dagboek weer bij

Groetjes Peter en Mary en natuurlijk de groetjes aan Ma.