Switch naar de buren van Nang Nual Resort - Reisverslag uit Ko Chang, Thailand van Peter en Mary Loots-Visser - WaarBenJij.nu Switch naar de buren van Nang Nual Resort - Reisverslag uit Ko Chang, Thailand van Peter en Mary Loots-Visser - WaarBenJij.nu

Switch naar de buren van Nang Nual Resort

Blijf op de hoogte en volg Peter en Mary

25 Januari 2014 | Thailand, Ko Chang

Van ons houten stulpje met een steeds brutalere bijenkolonie onder het afdak zijn we vanmorgen 150 meter verderop neergestreken in een mooie bungalow met alle comfort die je je kan wensen. En dat voor dezelfde prijs. Voortaan boeken we geen kamer via internet voor een langere periode. Niet nodig en zonde van het geld. Vanavond na het eten boeken we een minibus naar Pattaya. Geen gedroomde vakantie bestemming maar wel vlak bij de luchthaven. Bovendien een goede gelegenheid ons oor te luisteren te leggen omtrent de situatie in Bangkok. En een laatste kans om even driftig te gaan shoppen. Het weer is weer prachtig, in de avond wordt het soms wat koeler. Frappant dat er nog steeds geen wolkje te bekennen is. Bijna 4 weken onderweg zonder een druppel regen. Getver!

• 25 Januari 2014 - 14:48

Adri En Peter:

Hallo Mary en Peter,

Bedankt voor al jullie berichten! We volgen jullie reis weer vanaf het begin met veel belangstelling. Zie het ontbreken van regen daar maar door de vingers! Hier hebben we regen in overvloed, een keerzijde van een zachte winter. Geniet er nog even van, want jullie zitten toch alweer in jullie laatste week daar?

Hartelijke groeten,
    Adri en Peter

• 26 Januari 2014 - 14:25

Susan En Hans:

Heerlijk die foto's. Geniet er nog maar even van want de winter lijkt hier toch een beetje aan te komen. Dit weekend sneeuw en ijzel in Friesland-Groningen-Drenthe, dus het blijft ons in Noordholland(voorlopig) bespaard. We gaan het zien. Ben benieuwd hoe het de komende dagen zal gaan bij jullie, en of het nog gaat lukken met die koerier. Op zich wel een aardig idee! Zojuist zie ik uit mijn ooghoek dat Cambuur van Heerenveen heeft gewonnen. Straks nog Ajax op TV en niet te vergeten Boer zoekt Vrouw, haha, onze zondag kan niet meer stuk!
    Groetjes!
    H en S

• 26 Januari 2014 - 16:01

Ron:

Hallo Mary en Peter,
    Zag net wel beelden van Bangkok op CNN van gisteren. Een goede beslissing dat jullie de laatste dagen van de reis niet laten verknallen door daar naar terug te gaan, hoewel ik wel het begrepen dat de tumult vnl. in het ambassade deel van de stad is.
    Wij hebben gisteren de laatste aanvragen voor de binnenlandse vluchten in zowel Myanmar als Thailand uitgezet en daarnaast de reservering van het hotel op Ko Chang.
    Jullie foto's zijn weer, als vanouds, super. Nog fijne dagen. Wij schijnen nu een korte winterse periode tegemoet te gaan, maar volgens de voorspellingen is het eind komende week al weer over. Nemen jullie anders maar wat zo'n mee vanuit Thailand. Daar hebben ze er toch genoeg van.
    Vriendelijk groeten,
    Carli en Ron

• 28 Januari 2014 - 10:54

Jenb:

Hallo Mary en Peter,
    Fijn dat jullie nog zo heerlijk mooi weer hebben. Nog een paar fijne dagen en een goede reis terug.
    Hier treffen jullie wel regen genoeg. En koude wordt het ook.
    Een beetje winter is vast wel lekker.
    Tot ziens
    ?