Happy New Year!! - Reisverslag uit Trivandrum, India van Peter en Mary Loots-Visser - WaarBenJij.nu Happy New Year!! - Reisverslag uit Trivandrum, India van Peter en Mary Loots-Visser - WaarBenJij.nu

Happy New Year!!

Blijf op de hoogte en volg Peter en Mary

02 Januari 2015 | India, Trivandrum

Hotel Sunrise is de naam van ons 1e optrekje. Aan de temple road. De tempel zit vlak in de buurt, want we horen de lokale priester nu vrolijk op de bellen timmeren om de gelovigen op te roepen. Ons prachtige balkon kijkt uit over een klein meertje waar vogels en beesten de boel onveilig maken. Zeer aardige mensen in dit dorp, met kleurige klederdracht. We hadden een vlotte reis met Emirates, in de gloednieuwe A380. Veel luxer kun je het niet bedenken, ook in de Economy-class. Lekker eten, heerlijke stoelen en aardige bediening. De eerste kleding aankopen zijn al weer gedaan, en straks gaan we mobile internet en telefoon regelen, zodat we niet afhankelijk zijn van de hotel wifi. Blijf ons vooral volgen, het wordt allemaal heel bijzonder.

• 02 Januari 2015 - 15:32

RonV:

Ook vanaf deze kant een heerlijk en gezond nieuw jaar. Jullie maken in ieder geval een goeie start. Geniet er weer lekker van

• 02 Januari 2015 - 16:10

Hans Olijhoek:

Beste Mary en Peter,

Ook jullie een heel gelukkig maar vooral gezond 2015! Ben nieuwsgierig wat deze reis weer aan lezenswaardige artikelen voorzien van foto's gaat opleveren. Geniet ervan! Groeten, Hans.

• 02 Januari 2015 - 20:34

Astrid:

Hoi Peter en Mary,

Eerst de beste wensen voor het nieuwe jaar. Wat een geweldige start van 2015,heerlijk genieten en wij zullen genieten van jullie reisverslagen. Groetjes van jullie buurtjes.

• 03 Januari 2015 - 10:29

Pa Visser:

je inmail ontvangen het gaat goed met ma
    we zijn noch niet verhongedd
    groeten van ma en pa

Tags: Kovalam