Croc's bekijken - Reisverslag uit Mahabalipuram, India van Peter en Mary Loots-Visser - WaarBenJij.nu Croc's bekijken - Reisverslag uit Mahabalipuram, India van Peter en Mary Loots-Visser - WaarBenJij.nu

Croc's bekijken

Blijf op de hoogte en volg Peter en Mary

08 Januari 2015 | India, Mahabalipuram

We hebben een spannende wandeling gemaakt door een mooi natuurgebied even ten noorden van het dorp. We hoorden van onze taxichauffeur dat er in het gebied veel zoutwater krokodillen hun middagdutje doen. Het was inderdaad goed op de paden blijven maar de gids van het park heeft ons gelukkig zonder kleerscheuren naar de uitgang gebracht. Peentjes zweten maar wel erg leuk!

• 08 Januari 2015 - 13:53

RonV:

Dus deze jongens (en meisjes) kunnen ook zo het pad oplopen begrijp ik. Kan mij enige spanning wel voorstellen, maar is dan ook wel weer leuk :).

• 08 Januari 2015 - 16:52

Ron S:

Zo te zien hebben niet alleen de inwoners van de steden in India weinig levensruimte. Ook de krokodillen moeten woekeren met de toegemeten ruimte.
    Nog veel plezier in het verre India.

P.s. wij hebben gisteren geboekt voor drie weken Peru van 24/4 tot en met 15/5.

• 09 Januari 2015 - 14:53

Astrid:

Hoi,

Dapper hoor ,ik weet niet of ik dat gebied ingegaan was. Veel plezier verder !!

Groetjes de buurtjes.

• 10 Januari 2015 - 14:33

Laura En Paul:

Ziet er indrukwekkend uit. Zijn jullie al een beetje gewend aan de hitte. Hier is het nog steeds niet koud, alleen sinds een paar dagen stormt het stevig. Hoorde bij de whatsapp een foto? Die is niet meegekomen.
    Veel plezier. Laura