Periyar tijgerreservaat - Reisverslag uit Kumily, India van Peter en Mary Loots-Visser - WaarBenJij.nu Periyar tijgerreservaat - Reisverslag uit Kumily, India van Peter en Mary Loots-Visser - WaarBenJij.nu

Periyar tijgerreservaat

Blijf op de hoogte en volg Peter en Mary

22 Januari 2015 | India, Kumily

Op hetzelfde moment dat we nog uitbundig het feit vierden dat we op een wandel en raftingtrip voor de volgende ochtend zaten geboekt hoorden we dat twee toeristen het leven hadden gelaten tijdens een jeep-safari. Olifant in een slecht humeur. Tja. De tocht voor vandaag ging evengoed wel door. Stille tochten met knuffels neerleggen doen ze hier niet aan, hoewel het wild natuurlijk niet benadert kan worden als niet iedereen z'n mond kan houden. Dus we kunnen na een mooie tocht het lijstje doornemen. Wild zwijn: check. Olifant met twee jongen: check. Sambar-hert: check. Allerlei apen en andere boomklimmers: check. En natuurlijk vier doorweekte en afgepeigerde toeristen in het gezelschap van drie parkwachters die zelf nauwelijks een druppel zweet hadden vergoten.

• 22 Januari 2015 - 16:57

Pa Visser:

Hallo het gaat redelijk goed ma heeft af entoe goed pijn ikheb het er maardruk mee

het is hier wel goed koud groeten van pa en ma

• 22 Januari 2015 - 18:06

Jenb:

Hallo junglegangers,

Weer veel gezien vooral dieren deze keer. De zwijnen hebben wel wat weg van onze wilde zwijnen. Verder natuurlijk prachtig om de olifanten zo te zien. Waren jullie nat van het water en de warmte?
    Groetjes Jack en Bertine.

• 01 Februari 2015 - 17:18

Laura En Paul: